Nabór na stanowisko specjalistki/specjalisty ds. promocji i mediów społecznościowych

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Miejsce pracy:
Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie, pl. Szczepański 3a
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
Termin składania zgłoszeń:
21.03.2018
Adres do przesyłania zgłoszeń: rekrutacja@bunkier.art.pl

Zakres obowiązków:

– Opracowywanie i prowadzenie kampanii promujących wystawy i wydarzenia Galerii (kontakt z dziennikarzami, planowanie kampanii reklamowych w prasie, radiu, telewizji, w przestrzeni miejskiej, monitoring mediów).
– Organizacja wernisaży wystaw, konferencji prasowych i wydarzeń towarzyszących wystawom.
– Prowadzenie profilu Galerii w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych.
– Planowanie, wdrażanie i monitorowanie płatnych kampanii w mediach społecznościowych.
– Prowadzenie aktualnej strony oraz nadzorowanie prac nad tworzeniem nowej strony internetowej Galerii. Opracowywanie materiałów na stronę we współpracy z działem promocji i działem programowym.
– Obsługa newslettera Galerii.
– Kontakt z partnerami, patronami, sponsorami i z instytucjami kultury w Polsce i za granicą.

Wymagania:

– Dobra znajomość mediów, przede wszystkim internetowych.
– Znajomość netykiety i umiejętność prowadzenia dialogu z użytkownikami mediów społecznościowych.
– Znajomość narzędzi reklamowych i analitycznych (Google, Facebook). Znajomość aktualnych trendów w marketingu internetowym.
– Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego.
– Biegłe posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie.
– Lekkie pióro i umiejętność pisania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim.
– Znajomość programów i narzędzi do obróbki zdjęć i montażu materiałów wideo.
– Bardzo dobra organizacja pracy. Terminowość i samodzielność.
– Gotowość do pracy w zespole, koleżeńskość, inicjatywa.
– Mile widziana znajomość zagadnień związanych ze sztuką współczesną.

Oferujemy:

– Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (pierwsza umowa na okres próbny).
– Pakiet świadczeń socjalnych.
– Narzędzia do pracy, w tym profesjonalny sprzęt fotograficzny.
– Możliwość rozwoju zawodowego m.in. przez udział w szkoleniach.
– Udział w tworzeniu programu artystycznego Galerii.
– Pracę w rozwijającej się instytucji sztuki współczesnej w Polsce i możliwość kształtowania jej wizerunku.
– Możliwość kontaktu z innymi instytucjami kultury i współtworzenia życia kulturalnego w mieście.

Wymagane dokumenty:

1. CV
2. List motywacyjny

Na zgłoszenia czekamy do 21.03.2018 pod adresem mailowym: rekrutacja@bunkier.art.pl

Prosimy o umieszczenie w dokumentach klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobistych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926) z zm.

PRZEBIEG REKRUTACJI:

1) Wybór kandydatów na podstawie zgłoszeń.
2) Przesłanie wybranym kandydatom zadań do wykonania.
3) Rozmowa z wybranymi kandydatami.

Uwagi:

Galeria zastrzega sobie prawo do: kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, niewybrania żadnego z kandydatów oraz przedłużenia procedury naboru w każdym terminie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

W razie pytań można kontaktować się z Galerią pod numerem: +48 12 422 10 52 wew. 30

1 komentarz

  1. ?? pisze:

    która to już rekrutacja w dziale promocji w ciągu ostatniego roku?

Napisz komentarz