NABÓR NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / KSIĘGOWY
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Miejsce pracy: Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie, pl. Szczepański 3a
Termin składania aplikacji: 31.03.2018
Wymagane dokumenty: CV, kopie dokumentów poświadczających istotne dla procesu rekrutacji kwalifikacje i kompetencje, na jakie powołuje się kandydat
Adres do przesyłania aplikacji: rekrutacja@bunkier.art.pl
1. Wymagania formalne:
Kandydatem, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity z dnia 21 czerwca 2013 r.; Dz.U. z 2013 r. poz. 885), może zostać osoba:
– posiadająca obywatelstwo polskie,
– posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i korzystająca z pełni praw publicznych,
– nieskazana prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
Kandydat powinien spełniać jeden z poniższych warunków:
– ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
– ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.
2. Wymagania dodatkowe:
– znajomość ustawy o rachunkowości,
– znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego,
– znajomość zagadnień związanych z prawem autorskim i prawami pokrewnymi,
– umiejętność obsługi oprogramowania dedykowanego księgowości Comarch Optima oraz programów pakietu MS Office,
– mile widziana znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych,
– umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność,
– zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości.
3. Przykładowy zakres obowiązków:
– weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz rozliczeń podatkowych,
– ewidencja księgowa dokumentów sprzedaży i zakupu oraz innych dokumentów o charakterze kosztowym w tym rozliczeń międzyokresowych,
– uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych,
– prowadzenie kasy Instytucji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
– prowadzenie ewidencji na potrzeby rozliczeń podatku VAT,
– przygotowywanie danych do zamknięcia kwartałów i roku finansowego,
– optymalizacja procesów księgowych,
– współpraca z urzędami skarbowym, Urzędem Miasta Krakowa, organami kontroli,
– opracowywanie analiz i symulacji finansowych,
– rozliczanie dotacji i grantów.
4. Oferujemy:
– możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie szkoleń i podnoszenia kwalifikacji,
– współpracę z zaangażowanym zespołem i możliwość rozwoju osobistego,
– pełną wyzwań pracę w galerii sztuki o półwiecznej tradycji, której działalność obejmuje nie tylko wystawy, ale i edukację, spotkania, wykłady.
5. Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.
6. Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie winno obejmować CV oraz kopie dokumentów poświadczających istotne dla procesu rekrutacji kwalifikacje i kompetencje, na jakie powołuje się kandydat.
Ponadto kandydat winien dołączyć do aplikacji pisemne oświadczenie następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobistych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926) z zm.
7. Uwagi:
Organizator rekrutacji zastrzega sobie prawo do: kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, niewybrania żadnego z kandydatów oraz przedłużenia procedury naboru w każdym terminie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Organizator zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnego z kandydatów. W razie pytań można kontaktować się z Galerią pod numerem: +48 12 422 10 52 wew. 40