Zapytanie ofertowe na dostawę art. higienicznych i środków czystości

W imieniu Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie, zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o złożenie oferty na dostawę art. higienicznych i środków czystości.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę Artykułów higienicznych i środków czystości. 

    Załącznik nr 1.: zestawienie rodzajów i ilości poszczególnych elementów wraz z wykonaniem za 2024r. i planowanymi zakupami w 2025/2026 r;

    Załącznik nr 2.: wzór umowy;

    Załącznik nr 3.: wzór oferty wykonawcy.

    Termin wykonania zamówienia

    Czas trwania umowy ramowej: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2026r. Poszczególne dostawy będą dokonywane w oparciu o kolejne zamówienia składane Wykonawcy, w terminie zgodnym z treścią oferty (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i może być zaoferowany przez Wykonawcę w zakresie określonym w treści rozdziału III zaproszenia).

    Warunki udziału w postępowaniu[1]

      Dysponowanie zespołem pracowników oraz zasobem art. higienicznych i środków czystości do sprzedaży i dostawy.

      Opis sposobu przygotowania i złożenia ofert

      Proszę o złożenie oferty w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@bunkier.art.pl / Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki, Plac Szczepański 3A, 31-011 Kraków, w terminie do dnia 6 marca 2025.

      Do oferty proszę dołączyć formularz cenowy wykonany na podstawie zestawienia art z załącznika nr 1

      1. Kryteria wyboru ofert

      Oferty będą oceniane z zastosowaniem następujących kryteriów oceny:

      1. Cena (waga 70%)

      W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 70 pkt., przy założeniu, że 1% = 1 pkt.

      Ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego:

      P= (C min / Cb) x [70] pkt

      gdzie:

      P – liczba punktów za kryterium ceny

      C min – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

      Cb – cena badanej oferty

      • Kryterium  termin dostawy  (waga 30%)

      W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 30 pkt.,

      Ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona w oparciu o wskazany w treści oferty umowny termin dostawy.

      Termin dostawy liczony jest od dnia złożenia zamówienia w sposób określony we wzorze umowy. Dla jego zachowania konieczne jest dostarczenie towarów przed jego upływem, z uwzględnieniem godzin pracy Zamawiającego.

      Punkty zostaną przyznane w następujący sposób – za zaoferowanie terminu dostawy o długości:

      5 dni roboczych = 0 pkt.

      4 dni roboczych = 10 pkt.

      3 dni roboczych = 20 pkt.

      Nie dłuższego niż 2 dni robocze= 30 pkt.

      Zamawiający zastrzega, że zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 5 dni roboczych, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z wymogami Zamawiającego.

      Osoba do kontaktu

      Joanna Cekańska-Mielczarek, e-mail: cekanska@bunkier.art.pl, tel.: 728955449

      Obowiązek informacyjny

        Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” informujemy, że:

        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Galeria Sztuki Współczesnej „Bunkier Sztuki”, z siedzibą pl. Szczepański 3a, 31-011 Kraków, samorządowa instytucja kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Gminę Miejską Kraków pod numerem 12, NIP 675-000-44-94, REGON 000278008, e-mail: sekretariat@bunkier.art.pl, tel. +48 124231243, zwanym dalej Galerią
        2. We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Galerię można kontaktować się z wyznaczonym w tym celu Inspektorem Ochrony Danych, adres email: iod@bunkier.art.pl.
        3. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; brak podania ww. danych osobowych może uniemożliwić udział w postępowaniu ;
        4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu związanym z postępowaniem przetargowym prowadzonym na podstawie art. 701 – 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2018 nr 1025), oraz w celach realizacji tzw. uzasadnionego interesu administratora danych w związku z rozpatrywaniem skarg i zgłoszonych roszczeń oraz obrony przed potencjalnymi roszczeniami
        5. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa a
        6. także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów (firmy świadczące usługi serwisowe, firmy kurierskie),
        7. dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy. W przypadku, jeżeli przetwarzanie będzie prowadzone w związku z dochodzeniem roszczeń, dane będą przechowywane przez okres wymagany do zamknięcia sprawy, a następnie przez okres wynikający z obowiązków archiwizacyjnych Jednostki. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze, lub zostali wykluczeni z postępowania;
        8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
        9. osobie, której dane dotyczą przysługuje:
        10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
        11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,
        12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
        13. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);
        14. osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
        15. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
        16. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
        17. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

        Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku z udziałem w postepowaniu.


        [1] Jeśli się przewiduje, warunki mogą dotyczyć np. posiadanego doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowania odpowiednim wyposażeniem.