Praca w dziale administracyjno-wykonawczym

Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki ogłasza nabór na stanowisko specjalisty/specjalistki ds. multimediów.

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:
– kompleksowa obsługa Galerii w zakresie realizacji multimedialnych;
– stały monitoring i wdrażanie rozwiązań z zakresu nowych mediów;
– sprawowanie opieki technicznej i obsługa wydarzeń Galerii;
– kompleksowa obsługa sali AV – wydarzenia wewnętrzne, wynajmy zewnętrzne, projekty, spotkania, konferencje itp.;
– współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania rozwiązań multimedialnych;
– prowadzenie i współtworzenie kalendarzy wynajmów;
– dozór nad utrzymaniem w czystości sali AV;
– montaż wystaw i realizacja projektów w zakresie multimediów;
– prowadzenie dokumentacji dotyczącej multimediów;
– dostosowywanie i aktualizacja treści audialnych, wizualnych i audiowizualnych do wymagań sprzętowych;
– nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem urządzeń multimedialnych i peryferyjnych, w tym instalacja, konfiguracja, przeglądy okresowe, konserwacja;
– nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem ekspozytorów promocyjnych, tzw. pasma kontrolnego;
– monitoring pracy systemów i rozwiązań multimedialnych na wystawach;
– sporządzanie kosztorysów i wycen instalacji multimedialnych na potrzeby Galerii,
– uczestnictwo w procesie ofertowania oraz zakupów urządzeń multimedialnych;
– prowadzenie szkoleń pracowników Galerii w zakresie obsługi urządzeń multimedialnych.

Od kandydatów i kandydatek wymagamy:
– wykształcenia min. średniego technicznego;
– znajomości obsługi komputera, w tym pakietów biurowych (MS Office) w stopniu zaawansowanym;
– wiedzy i znajomości systemów i urządzeń multimedialnych oraz oprogramowania dedykowanego tym urządzeniom – obsługa, sterowanie, konfiguracja;
– znajomości oprogramowania do edycji obrazu i dźwięku – w stopniu podstawowym;
– znajomości języka angielskiego w mowie – w stopniu komunikatywnym, w piśmie – w stopniu pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną;
– min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku;
– dyspozycyjności.

Poszukujemy osoby o następujących cechach:
– punktualność i odpowiedzialność;
– umiejętność organizacji pracy własnej;
– umiejętność pracy w zespole;
– umiejętność pracy pod presją czasu;
– skrupulatność i dokładność.

Mile widziane:
– doświadczenie w obsłudze wydarzeń teatralnych (światło, dźwięk);
– doświadczenie w zakresie realizacji wideokonferencji, tłumaczeń symultanicznych, systemów prezentacji mowy i pisma.

Oferujemy:
– umowa o pracę w wymiarze pół etatu;
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
– praca w siedzibie Galerii oraz w terenie;
– praca w godzinach wieczornych lub weekend ze względu obsługę wydarzeń organizowanych przez Galerię.

Zgłoszenia wraz z CV należy wysłać drogą elektroniczną na adres Maksymiliana Berkowicza – kierownika działu administracyjno-wykonawczego: berkowicz@bunkier.art.pl do środy 30.09.2015.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowy kwalifikacyjne w ustalonym terminie.

Napisz komentarz

Musisz się zalogować żeby napisać komentarz.